glayíu del díi

viernes, 19 de julio de 2013

Coses, cosadielles nel paraísu (7).

caleya'n LlorianesVa cuasi un añu que vivo en Llorianes (averéme fasta equí'n ochobre del añu caberu), poro fai un cachu más que ya caleyaba pela parroquia cuandu tábamos iguando el llar.
Naquella dómina, hebía que circular sele col coche peles carreteruques (caleyas con asfaltu en riba), ya que hebía abondos furacos nelles. Non yos entrugué a los vecinos cuantu tiempu llevaba esin igual el cachu que diba dende el pueblu fasta la mío ca'... poro camientu yera abondu. Pa davos una imaxen, voi dicivos que los páxaros teníen en dalgún furacu la so piscina. Ya  non penseis que yeran pequeñinos, que dende gurriapos fasta ñerbatos facíen usu d'elli.

Ya esu, güei, llévame a cuntavos que fai unos díis tuvieron pela redolada retocando les carreteruques de toa la parroquia de Valdesoto, ya tamíen en Llorianes. Por eso, non siempre hai coses mal fechas que glayar ya dende equí quieu da-y les GRACIES a quien seya que s'alcordó de que nes aldeas ya nes cases separtaes vive xente ya que tienen el mesmu drechu a que yos iguen les carreteres comu a los de la capital, na Pola.
Tamién quien decir, que non vayan escaecése un porrón d'años pa la prósima igua. Taré vixilante dende equí p'alantre.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Va a cumplirse casi un año que vivo en Llorianes (me vine para aquí en octubre del año pasado),sin embargo hacía más tiempo que ya andaba por la parroquia cuando estábamos arreglando la casa.
En aquella época, había que circular despacio con el autmóvil por las carreteras, ya que existían muchos baches en ellas. No les pregunté a los vecinos cuanto tiempo llevaba así la carretera que va desde el pueblo hasta mi casa... pero sospecho que bastante. Para que os imaginéis, os cuento que los pájaros hacían uso de algún  bache como su piscina. Y no penseis que eran pequeños, que desde gorriones hasta mirlos lo usaban.
Y por ello, hoy, me trae el contaros que hace unos días estuvieron arreglando las carreteras por la parroquia de Valdesoto, y eso incluye a Llorianes. Por lo cual no siempre hay que escribir sobre cosas mal hechas y desde aquí quiero dar las GRACIAS a quien se haya acordado de que en los pueblos y casas apartadas viven personas, y tienen el mismo derecho a que mantegan correctamente sus carreteras lo mismo que a los de la capital, La Pola.
También no me quiero olvidar, que vayan a olvidarse un montón de años para el próxima acondicionamiento. Estaré atento desde aquí en adelante.

No hay comentarios:

Publicar un comentario