glayíu del díi

miércoles, 16 de enero de 2013

Coses, cosadielles nel paraísu. (3)

La verdá ye que diba escribir alrodiu daqué menos ablucante, pero taba col mío Twitter ya de sópitu apaeció delantre mío la noticia de que la empresa Arcelor va facer 100.000 tonelaes de fierros pa la vía'l AVE que los sauditas van aniciar ente les ciudaes de Medina ya La Meca, nel so país: Arabia Saudí.
¿Qué ye que no mos damos cuenta qu'estu ye ríise de nos? ¿Cuntayá tamos naguando pol AVE que mos avere fasta Madrí? Por si non lo sabeis, l'AVE del desiertu tien una llargura de 459 kms (mas o menos d'equí a Madrí). Ya ente Uviéu ya Bilbo (Euskadi), per onde pasa'l AVE que va pa Europa, hai 286 kms. Pero, comu somos grandones, ya tá metemosnos 700 kms de más (500 + 500 - 300 = 700) pa dir fasta Europa nel AVE. Por ciertu, enxamás escuché de los sindicatos ya los trabayaores d'Arcelor pidir que se faiga esta llinea, ente otres coses pa que los sos cientros de fabricación tean más ya meyor conectaos.


Poro, pol nuesu país tuvieron glayando, unos ya otros, que si pal 2000, pal 2010, pal 2012, pal 2014...agora me paez ta nel 2017. Siempre dixe que pa que tenemos que dir fasta Madrí p'averanos a ú tan les oportunidaes braeras: Europa, ¿Qué tamién hai oportunidaes en Madrí? Non lo pongo en dubia, pero val ya  que pa dir a cualisquier llau tengamos que pasar por Castiella.
Amás, lloxísticamente los railes ¿per onde van dir? ¿por carretera? ¿por barcu? Non, non me lo digas... de xuru van dir por tren. Ta per nidio, comu'l tren va sele, ye pa que mos fixemos comu'l futuru pasa delantre los nuesos güeyos. Si seguimos faciendo coses asemeyaes, vamos algamar más de lo mesmu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
La verdad es que iba a escribir acerca de otra cosa menos negativa,pero estaba en mi canal de Twitter y, de repente, apareció delante de mí la noticia de que Arcelor va a producir 100.000 toneladas de raíles para el AVE que los sauditas van a construir entre las ciudades de Madina y La MEca, en su país: Arabia Saudí.
¿Acaso no nos damos cuenta que esto es reirse de nosotros? ¿Cuánto tiempo llevamos esperandopor el AVE que nos acerque hasta Madrid? Por si no lo sabeis, el AVE del desierto tiene una longitud de  459 kms (más o menos de aquí hasta Madrid). Y entre Uviéu y Bilbo (Euskadi),por donde pasa el AVE que va a Europa, hay 286 kms. Pero como somos importantes, hala pues vamos y nos meternos 700 kms de más (500 + 500 - 300 = 700) para ir a Europa en AVE. Por cierto, me llama la atención de que jamás escuché por parte de sindicatos y trabajadores de Arcelor la solicitud de que se haga esta línea, entre otras cosas para que sus centros de producción estén más y mejor comunicados.
Sin embargo, por nuestro país estuvieron anunciando, unos y otros, que si para el 2000, para el 2010, para el 2012, para el 2014... ahora me parece está fijado para el 2017. Siempre hablé de que porque tenemos que ir hasta Madrid para llegar hasta donde están las oportunidades verdaderas: Europa. ¿Qué también existen oportunidades en Madrid? Por supuesto, y no lo pongo en duda, pero ya está bien de que para ir a cualquier lugar haya que pasar por Castiella.
Además, en la logística de la entreg de los raíles ¿por dónde van a ir? ¿por carretera? ¿por barco?No, no me lo digas... seguro que los llevan en tren. Claro, como el tren va despacio, es para que nos demos cuenta como el futuro pasa por delante de nuestros ojos. Si continuamos haciendo lo mismo, vamos a obtener más de lo mismo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario