glayíu del díi

lunes, 24 de diciembre de 2012

Aniciando

Güei, pa muncha xente, ye un díi perimportante...
Pa mí, ya dende fai abondos años, intento seya un díi más. Estu ye, un díi normal.

Poro, pali que pali, a lo llargo de la xornada siempre van apaeciendo llamaes, o mensaxes, que me faen recordar que non va ser muy normal. Ya ye que, na dómina que vivimos, toovía teo qu'oyir esu de que non soi comu los demas. ¡¡Mentira!! Soi comu toos ya toes, pero con una salvedá: quieu normalidá.

Ya asina, en vez de tar per ehí chumando colos collacios o la familia, toi equí dando-y a les tecles del ordenaor. Comu falaba Einstein "si quies que les coses camuden, ties que camudar tu cimero". Por esu toi equí, porque toi contentu de facelo. Porque toi contentu de que güei, na nuea ca', tea conesión a l'interné. Porque agora voi poder ponéme a desendolcar los munchos proyeutos que teo separtaos. Ya porque toi contentu de tar equí pa vivir d'una manera especial la nuea era. Ya tamién, porque toi contentu d'entamar a escribir n'ún blogue, el mío.

Col enfotu de seguir tando comunicaos per equí, non me quieu escaecer de recordavos los otros medios  a ú me podeis atopar nesti apasionante mundu dixital: Facebook, Twitter, Google+, Foursquare, Pinterest, etc.

El blogue va tar fechu, tanto n'asturianu comu'n castellán. GRACIES.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hoy, para muchas personas, es un día muy importante...
Para mí, y desde hace bastantes años, intento que sea un día más.Esto es, un día normal...

Sin embargo, y poco a poco, a lo largo de la jornada siempre aparecen llamadas, o mensajes, que recuerdan que no va a ser muy normal. Y es que, en el tiempo que vivimos, todavía tengo que escuchar de que no soy como los demás. ¡¡Mentira!! Soy como todos y todas, pero con una salvedad: quiero normalidad.

Y así, en vez de estar bebiendo por ahí con amigos o familiares, estoy aquí tecleando el ordenador. Como decía Einstein "si quieres que las cosas cambien, tienes que cambiar tu primero".Por eso estoy aquí, porque estoy contento de hacerlo. Porque estoy contento de que hoy, en la nueva casa, tenga conexión a internet. Porque ahora voy a poder ponerme a desarrollas los muchos proyectos que tengo apartados. Y porque estoy contento de estar aquí para vivir de una manera especial la nueva era. Y también, porque estoy contento de escribir en este blog mío.

Y con la intención de continuar estando comunicados por aquí, tampoco me quiero olvidar de recordaros los otros medios donde me podeis encontrar en este apasionante mundo digital: Faceboo, Twitter, Google+, Foursquare, Pinteres, etc.

El blog estará escrito tanto en asturianu como en castellano. GRACIAS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario